»Veliko se pogovarjam s študenti, ki vstopajo na trg dela, in opažam, kaj je zanje najpomembnejše; da se lahko v prvih nekaj letih ob delu tudi učijo, da delajo v okolju, v katerem se spoprijemajo z izzivi in v katerem delo ni rutinsko.«
»To je zelo odvisno od tega, v katero smer bodo šle nove tehnologije – ali bodo res nadomeščale človeško delo ali pa bodo bolj kot nekakšen pomočnik, ki bo povečal našo produktivnost.«
»Veliko se pogovarjam s študenti, ki vstopajo na trg dela, in opažam, kaj je zanje najpomembnejše; da se lahko v prvih nekaj letih ob delu tudi učijo, da delajo v okolju, v katerem se spoprijemajo z izzivi in v katerem delo ni rutinsko.«
»To je zelo odvisno od tega, v katero smer bodo šle nove tehnologije – ali bodo res nadomeščale človeško delo ali pa bodo bolj kot nekakšen pomočnik, ki bo povečal našo produktivnost.«
»Mladi so predolgo v procesu šolanja, in visokošolski sistem ne naredi reforme, ki bila potrebna, da bi pospešila prehod mladih na trg dela. Tukaj je bolonjska reforma zgrešila na celi ravni.«